דף הבית         אודות         צור קשר         לקוחות ממליצים         כתבו עלינו         הדרכה ומאמרים         תרומה לקהילה            
  

 
  חייגו
03-6836911
כתובת
שוקן 12, תל אביב




 


 


 

סוגי אימוני כושר


לפרטים, נא התקשרו לטל: 03-6836911

.
דף הבית >> סוגי אימוני כושר
תוכנית מקצועית לאימוני כושר חיונית למתאמנים מתחילים ומתקדמים, שרוצים לייעל את תוצאות האימונים שלהם. תוכנית התרגילים צריכה להיות מגוונת ולכלול סוגי אימוני כושר המתאימים לביצוע בחדר הכושר ומחוצה לו.

אימון כושר אירובי

פעילות אירובית, הנקראת גם פעילות סיבולת, היא אבן הפינה של תוכניות אימוני כושר. היא מאפשרת נשימה מהירה, וממקסמת את כמות החמצן בדם. הלב פועם מהר יותר וכך מוגברת זרימת הדם לשרירים ולריאות.
אימון כושר אירובי מקצועי משפר את יעילות תפקוד הלב, הריאות וכלי הדם ומקל את העברת החמצן בכל הגוף. כך קל יותר לבצע משימות פיזיות שגרתיות ולתפקד טוב יותר בחיי היומיום.פעילות אירובית כוללת כל פעילות גופנית שבמסגרתה עושים שימוש בקבוצות שרירים גדולות. פעילות זו מגבירה את קצב הלב, ותוכנית האימונים צריכה לכלול ריצה, רכיבה על אופניים בחדר הכושר ומחוצה לו, שחייה וריקוד.

תרגילי ליבה

שרירי הבטן, הגב התחתון והאגן, הנקראים שרירי הליבה, מסייעים להגנה על עמוד השדרה וחיבור משופר בין תנועות הגוף העליונות והתחתונות.
כוח הליבה הוא מרכיב מפתח של תוכנית אימון מקצועית. תרגילי ליבה הם כל התרגילים המחזקים את הגוף כגון אימון ספינינג או כדור כושר.

אימוני רכיבה על אופניים

רכיבה על אופניים היא השיטה הטובה ביותר לשמור על כושר, ומתאימה למתאמנים מתחילים או מתקדמים.
זוהי שיטה מבוקרת שבעזרתה ניתן לאתגר את הגוף, ואימונים קבועים מאפשרים לגוף להסתגל לכושר. כדי להתקדם, יש להעלות את רמת הקושי של האתגרים, ולכלול אימוני רכיבה נוספים או קשים יותר. יחד עם זאת, יש להישמר מפני פגיעה בגוף במיוחד כשמדוברבאתגרים פיזיים קשים מדי,שלהם הגוף עדיין אינו מוכן.

המינון הנכון של אימוני אופניים לשיפור הכושר

אימוני אופניים צריכים להיות תכופים מספיק כדי להפעיל מתח מתון על השרירים, אך עליהם להיות מאוזנים ולאפשר התאוששות מספקת על מנת שהתרגילים ישיגו את המטרה הנכונה. במקרים רבים, שיעורי אימונים קצרים על אופניים בחדר הכושר יעילים יותר מאשר אימונים ארוכים. אימוני ספינינג מאפשרים ביצוע תרגילי אינטרוולים המשפרים את הביצועים ותורמים יותר לכושר בין אם אתם מחפשים חדר כושר בראשון לציון או חדר כושר במקום אחר.

אם לרשות המתאמנים עומדות שלוש שעות בלבדבכל שבוע, מומלץ להקדיש שעה אחת לאימונים על מכשירים בחדר הכושר, שעה אחת לספינינג, ושעה אחת לרכיבה על אופניים בחוץ. אפילו חצי שעה של אימון ספינינג משפיע טוב יותר על בריאות הגוף מאשר רכיבה אחת ארוכה על אופניים.

אימוני רכיבה על אופניים למתקדמים

אימונים למתקדמים מורכביםמרכיבה על אופניים בעוצמה גבוהה, והם כוללים תרגילי אינטרוולים להגברת הסיבולת, הגדלת שריפת הקלוריות, ושיפור כושר הלב וכלי הדם. במהלך האימון, המתאמן עובד באינטסיביות, שכן התרגיל דורש מאה אחוזי מאמץ, אך הסטים של התרגילים במהלך האימון קצרים מאוד.
למתאמנים שזמנם מוגבל ביותר, מומלץ להקפיד על שלושה אימוני כושר בשבוע,כשלפחות שניים מהם כוללים רכיבה על אופניים, כשיטה הטובה ביותר לשיפור הכושר והבריאות.

       פרידמן, רח' שוקן 12, תל אביב, טל 03-6836911   פרטים נוספים    

למעוניינים, 3 תשלומים שווים למזמינים באתר. אפשרות להסדרי תשלום ומימון שונים

האחריות למוצרים הנקנים באתר זהה לאחריות הניתנת למוצרים הנקנים בחנות  

ניתן לאסוף בחנות בתל אביב כל מוצר שנקנה באתר (לאחר תיאום ) ולחסוך את תשלום דמי המשלוח 

הובלה למקומות רחוקים כמו ערבה, אילת, כפרים, רמת הגולן וכד' - תוספת של 50% להובלה הרשומה. התוספת בתיאום עם חברת ההובלה כדי שנוכל לתת שרות בכל הארץ 
מאמרים באתר
אודות אופניים חשמליות
אודות אופני הרים
ספורט אופני הרים
קלנועית חדשה
קלנועיות 3 או 4 גלגלים?
כיצד לבחור אופני הרים 
קניית אופניים חשמליות
רכישת אופני הרים
למה אופניים חשמליים
קלנועית בעלת גלגל אחד
רכיבה בטוחה
קטגוריות
אופני הרים
אופני נשים
אופני ילדים
תלת אופן
אופנים מתקפלים
אופניים חשמליות
טרקטורנים ממונעים
קורקינטים ממונעים 
קלנועיות
רכישה באתר
תקנון
שאלות ותשובות
אחריות והוראות הרכבה


מאמרים
קישורים
הצטרפות
צור קשר
פייסבוק


השארו מעודכנים, הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו

 

פרידמן 2017 © כל הזכויות שמורות     עיצוב אתר: טליה קוזי
.